نوشته های خانومــی

کوچولو هستم ..

نوشته های خانومــی

کوچولو هستم ..

دلم میخواد کودکــی کنم !!

..

دلم میخواد موهامو خرگوشی ببندم .. یه آبنبات چوبی هم بگیرم تو دستم ..هی لیسش بزنم .. لپام صورتی شه از شیطنت ..دلم میخواد با بابام برم خرید .. دستشو ول کنم .. بپرم بالا .. بپرم پایین .. کودکی کنم .. دلم میخواد بشم همون قدی که وقتی بابام چای میخورد من می نشستم تو بغلش و سرم میخورد به نعلبکیه توی دستش .. دلم می خواد اونقدر بزرگ نمیبودم که وقتی تو خیابون ج- ی- ش- م میگیره ٬ مجبور باشم زورکی  به خودم فشار بیارم تا برسم خونه فقط واسه اینکه زشته ..خیلی هم زشته که یه خرس گنده مثلا مثل من ٬ همون موقع ی گوشه از ی خیابون دنیای به این بزرگی نتونه خودشو نگه داشته باشه .!!

چیه ؟؟ خیلی بی تربیتم ؟؟ خیلی بی کلاسم ؟؟ خب اگه بگم : // پ-ی-پ-ی- // خیلی مؤدب و با کلاس تر به نظر خواهم رسید واقعا آیا اونوقت ؟؟ خب ٬  ما که تحمل میکنیم !! شما زیاد به خودت فشار نیار !!

..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد